Запитання та відповіді

1. Як можна залишити заявку на підключення у вашій компанії?

Ви можете звернутися в наш центр обслуговування абонентів для укладання договору, подзвонивши по телефону 5-03-98, або написавши на

info@isponline.com.ua.

2. А скільки коштує підключення?

Підключення в даний момент безкоштовне. У нього входить: введення кабелю в квартиру, 
кабель ведеться від нашого обладнання до вашої мережевої карти, обжимка кабелю,
монтаж лінії до одного комп'ютера, надання 20 метрів кабелю, демонстрація працездатності лінії з виходом в Інтернет.

3. Як скоро мені підключать послугу після створення заявки?

Найближчим часом після створення заявки з Вами зв'яжуться наші фахівці для призначення дати і часу підключення.

4. Скільки за часом займає процедура підключення?

Процедура підключення займає від 30 хвилин до 1,5 годин.

5. Яким чином я можу отримувати інформацію про деталізацію мого рахунку, контролювати трафік і управляти додатковими сервісами?

Отримати всю інформацію по вашому договором і управляти додатковими послугами ви можете в Особистому кабінеті на сайті https://user.isponline.com.ua. Для цього необхідно буде ввести логін і пароль. Також ви можете звернутися за консультацією в центр обслуговування абонентів.

6. Якщо мені немає 18 років, чи можу я оформити договір на себе?

Договір може оформити громадянин на свої паспортні дані з 16 років за письмовою завіреним дозволом від найближчих родичів або в присутності одного з батьків.

7. Я можу, використовуючи один кабель, виходити в Інтернет з 2-х комп'ютерів?

Так можете. Але для цього вам необхідно встановити провідний роутер з комутатором (маршрутизатор) або роутер Wi-Fi. Якщо ви будете використовувати будь-якого виду роутер, швидкість буде ділитися на 2 комп'ютери.

8. Де я можу оплачувати послугу?

Oплата наші послуги Ви можете у відділенні будь-якого банку міста Коростень і в магазині "Світ електроніки".

9. Якщо я куплю роутер, ваші фахівці встановлять і налаштують його?

Так, але це буде додатково оплачуватися.

10. Що у вас за компанія, чим вона займається?

Ми нова, активно розвивається, надає широкосмуговий доступ в Інтернет. У квартиру заводиться окремий кабель, який підключається до комп'ютера, саме через нього відбувається доступ до мережі. Плюси нашої технології в повній незалежності від телефону, швидкої швидкості роботи в Інтернеті і можливості користуватися додатковими послугами через цей же провід. Також ми пропонуємо вигідні тарифні плани і зручну систему оплати.

11. Який вид Інтернету ви надаєте?

Оптоволоконний Інтернет за технологією FTTB (що означає "оптика до будинку"). Ця технологія не вимагає модему, тобто телефонна лінія не буде задіяна. Вам прокладається окремий кабель кручена пара 5 категорії від нашого обладнання до вашої мережевої карти. 

12. У мене є модем від іншого провайдера, він мені знадобиться?

Ні, при підключенні до Інтернету з використанням наших технологій модем вам не знадобиться. Вам в квартиру заводиться окремий провід, який підключається до комп'ютера до мережевої карти, саме через нього відбувається доступ до мережі.

13. Чи потрібен модем для виходу в Інтернет?

Ні, при підключенні до Інтернету з використанням наших технологій модем вам не знадобиться. Вам в квартиру заводиться окремий провід, який підключається до комп'ютера до мережевої карти, саме через нього відбувається доступ до мережі.

14. Які тарифні плани ви надаєте?

Безлімітні - за фіксовану абонентську плату надається необмежену кількість трафіку з вказаною фіксованою швидкістю (чим вище абонентська плата, тим вище швидкість).

15. Оптоволоконний кабель проводиться до квартири, комп'ютера?

Ні, оптоволоконний кабель ведеться до нашого обладнання, яке встановлено в технічному приміщенні (підвал, горище) вашого будинку. А від обладнання до вашої квартири ведеться кабель кручена пара 5 категорії, який підключається до мережевої карти комп'ютера. Саме через нього відбувається підключення до Інтернету.

Шановні абоненти!
Якщо ви не знайшли відповіді на свое запитання то можете задати його по електронній пошті info@isponline.com.ua