1. Оптоволоконний кабель проводиться до квартири, комп’ютера?
Ні, оптоволоконний кабель проводиться до нашого обладнання, яке встановлено в технічному приміщенні (підвал, горище) вашого будинку.
А від обладнання до вашої квартири проводиться кабель вита пара 5 категорії, який підключається до мережевої карти комп'ютера.
Саме через нього відбувається підключення до Інтернету.
2. Як швидко мені нададуть послугу після створення заявки?
Найближчим часом після створення заявки з Вами зв'яжуться наші фахівці для призначення дати і часу підключення.
3. Скільки за часом займає процедура підключення?
Процедура підключення займає від 30 хвилин до 1,5 годин.
4. А скільки коштує підключення?
Підключення Інтернету безкоштовне. У нього входить: введення кабелю в квартиру(кабель проводиться від нашого обладнання до вашої мережевої карти), обжимка кабелю,
монтаж лінії до одного комп'ютера, надання 20 метрів кабелю, демонстрація працездатності лінії з виходом в Інтернет.
5. Яким чином я можу отримувати інформацію про деталізацію мого рахунку, контролювати трафік і управляти додатковими сервісами?
Отримати всю інформацію по вашому договору і управляти додатковими послугами ви можете в Особистому кабінеті на сайті https://user.isponline.com.ua. Для цього необхідно буде ввести логін і пароль.
Також ви можете звернутися за консультацією в центр обслуговування абонентів.
6. Якщо мені немає 18 років, чи можу я оформити договір на себе?
Договір можна оформити на свої паспортні дані з 16 років за письмово завіреним дозволом від найближчих родичів або в присутності одного з батьків.
7. Я можу виходити в Інтернет з 2-х комп’ютерів, використовуючи лише 1 кабель?
Так, можете. Але для цього вам необхідно встановити провідний роутер з комутатором (маршрутизатор) або роутер Wi-Fi. Якщо ви будете використовувати роутер будь-якого виду, швидкість буде ділитися на 2 комп'ютери.
8. Де я можу оплачувати послугу?
Oплатити наші послуги Ви можете за допомогою онлайн-банкінгу, у відділенні будь-якого банку міста Коростень або в сервісному центрі "Авторитет" за адресою Шевченка 28.
9. Що у вас за компанія, чим вона займається?
Компанія "Он Лайн" працює на ринку вже 26 років. Ми надаємо послуги з підключення Інтернету та кабельного телебачення як для приватних осіб, так і для бізнесу. Наші клієнти залишаються з нами надовго: кожен другий абонент користується нашими послугами більше 6 років. Ми пропонуємо широкий вибір тарифних планів, серед яких Ви точно зможете знайти той, який буде оптимальним саме для Вас. Ви також можете обрати комбінований пакет, який передбачає надання і доступу до Інтернету, і кабельного телебачення. У нас Ви отримаєте стабільне підключення за доступною ціною.
10. Якщо я куплю роутер, ваші фахівці встановлять і налаштують його?
Так, але це буде додатково оплачуватися.
11. Чи потрібен модем для виходу в Інтернет?
Ні, при підключенні до Інтернету з використанням наших технологій модем вам не знадобиться. Вам в квартиру заводиться окремий провід, який підключається до мережевої карти, саме через неї встановлюється доступ до мережі.
12. Які тарифні плани ви надаєте?
Безлімітні - за фіксовану абонентську плату надається необмежена кількість трафіку з вказаною фіксованою швидкістю (чим вище абонентська плата, тим вище швидкість).
13. Який вид Інтернету ви надаєте?
Ми надаємо Інтернет за технологією Ethernet та за технологією PON.
14. Як можна залишити заявку на підключення?
Ви можете звернутися в наш центр обслуговування абонентів для укладання договору,подзвонивши по телефону 5-03-98,Київстар 068-457-10-50, Life:) 073-457-10-50 або написавши на info@isponline.com.ua.
Шановні абоненти!
Якщо Ви не знайшли відповіді на своє запитання, Ви можете задати його, написавши на електронну пошту info@isponline.com.ua